Fy fan!

Va bra den här veckan har gått! Känner mej väldigt nöjd med den inställningen jag gått upp med varje morgon.

Passen har flutit på bra hela tiden. Bästa passen var nog MMA:n i onsdags o styrkepassen på mornarna.
Men sen tycker jag nog att löpningen under tisdagen gick väldigt bra. Hur som helst så känns det bra att se tillbaka på veckan som varit och känna mej nöjd!

Ett pass kvar dock. Löpning efter jobbet!

Nästa vecka kommer bli lite upphugget. Ska jobba på jourcentralen på onsdagskvällen, så det blir en lång dag från 08.00-22.00. Får se om jag kommer träna nått innan jobbet då.

Sen till helgen så är det dags för sommarläger i Nacka. Ska bli roligt. Tyvärr kommer jag bara kunna köra lördagen.
Men jag ska nog kunna klämma in 2-3 pass under dagen. Ser fram mot Usama Aziz pass! Sen blir det väl lite sparring gissar jag. Kanske stanna kvar o kolla på lite graderingar!?

Sen från o med söndag så är det officiellt semester, även från träningen. Iallafall under 4-5 dagar. Sen kommer jag köra lite upprätthållande träning på plats.

Kan inte riktigt understryka hur skönt det ska bli med lite semester. Men sen börjar nästa grej. Dags att se över bankkontona, dags att kolla när tillfälle kan ges......

Vet inte hur ofta jag återkommit till det. Men jag måste ändå säga att jag saknar Kanada väldigt mkt.
Det va en härlig tid! Bara träning! Ruskigt bra sådan! Saknar att snacka engelska med alla o hänga med Muffa på Starbucks på eftermiddagarna.
Nu va det ju bara 4 månader, men jag kommer alltid komma ihåg det som en riktigt kul utmaning. Och jag tror att jag alltid kommer vara stolt över att jag vågade gör det! Det va inte så självklart.....

När jag tänker tillbaka så kommer jag ihåg känslan när jag landade på Arlanda, 10 dagar för tidigt, ingen visste att jag var hemma. Känslan av att ha klarat det va väldigt stor, även om jag kom hem något med svansen mellan benen med tanke på skadan. Men det va ganska sekundärt då.
Påvägen hem (när man rullar in i Linkan) så kör man förbi en skylt det står "Linköping, där ideér blir verklighet", o då kände jag mej hemma! Tittar alltid lite extra på den.
När jag sen klev av bussen framme i stan så började snön falla o jag lunkade sakta hem mot lägenheten o Caroline!
Tror klockan va runt elva o det va helt tomt på gatorna. Det va så jäkla skönt att gå där helt själv o bara se alla gator, känna känslan av att vara hemma igen. Hade jag haft lite Winnerbäck i Ipoden så hade jag kört det :P

Nu är det snart ett år sen jag åkte till Montreal på mitt livs (so far) största/längsta resa. Klart man blir lite nostalgisk!


Sensei Nakamura, 8dan. Head Coach Kodokan.


Time Squares, NY.


Morgonträning.... Fortfarande mörkt i fönstren.


Nicolas Gill. VM-silver, VM-brons, OS-silver, OS-brons bla.......



Såhär kommer de flesta ihåg Herr Gill. Århundradets kast, men på fel sida i Highlight videon..... Auuutch...



Alla kan ha en dålig dag på jobbet. Oftast så såg det ut såhär när Nico jobbade!

Lång blogg idag...... Kul....

I helgen blir det landet. Tänkte jag skulle försöka ta lite bilder o lägga upp därifrån... Och även på vår nya familjemedlem :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0