Tid...

Man kan få vänta så otroligt på att få just en tid.... I mitt fall är det ju en tid till Staffan Smeds som det väntas på.....
Påsklov denna veckan. Jaha tänkte jag.... Otroligt vad självisk man blir när man har problem med något.
Det första jag tänkte när jag hörde att han var på semester var att "va fan jag behöver ju hjälp nu!".

Givetvis förstår jag att man inte kan tänka så, men det är inte svårt att tänka så när man är i en utsatt situation.

Nu är det iallafall så att vi ska ta en sittning i mitten av nästa vecka. Då ska det pratas friläggning av nerver en ev MR och framtida träning!

Det sista är det som betyder mest! Det är det viktigaste!

Sean sa till mej en gång "the mind is willing but the flesh is weak", bra ordspråk..... Synd att det har en aningens negativ stuns :P

/S


Kommentarer
Postat av: Lars

Själv lever man ju efter "Born to lose, live to win"

2009-04-08 @ 13:59:16
URL: http://oprofessionell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0