The wrestler

Tänkte att jag skulle se en rulle igår. Va ett tag sen jag luftade hemmabion, så det va verkligen dags!

The wrestler...

Med facit i hand så var det inte den bästa filmen för mej att se just nu. Inte för att den va dålig utan kanske mer för att den va inte direkt nån solskenshistoria. Kände igen mej lite i det som filmen handlade om.
Nu bor inte jag i nån husvagn direkt o jag har inte långt hår heller. Men sensmoralen va liksom densamma.
En idrottare som gjort det han alltid gjort och som plötsligt inte kan göra det! O tvingas göra andra saker....

Men det ända han kan är att brottas...

Tur för mej att jag inte är där än!

Förövrigt så var jag o familjen på dop i helgen. Det var ett "hemmadop" och jag tror nog bestämt att jag va först i släkten med att se insidan av strandvägen.... Flott som få. Men det viktiga var att det va väldigt roligt och väldigt trevligt!
Edward blev namnet och han kommer nog bli en riktig liten charmör, iallafall om man ska tro pappa ;)

Här finns några bilder från dopet:
http://www.finest.se/katrin

De ligger en bit ner, kolla efter den 4/4...

Funderar ev på att byta blogg. Till en annan sida. Men det är bara i planeringen!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0