Per aspera ad astra

Många som känner mej vet att jag är lite insnöad på den strofen. Den liksom kännetecknar mej så väl.
Allt det jag gått igenom och det jag går igenom. Den är så "spot on".

O nu är det fan dags. Den ska gaddas!

Har fått några skisser från Jihads fru. O dom är ju kanon. Frågan är bara om jag ska köra dom rakt upp o ner eller om jag ska försöka få den översatt till Kanji, så att den matchar min nuvarande gadd.
De skisserna har riktigt snygg stil o frågan är om man inte skulle köra en av dom på undersidan av underarmen.

Hmm beslut beslut.

Jag har iallafall tänkt att gadden ska symbolisera återtåget. Och även inträdet i team "per aspera ad astra".
The circle of trust så att säga :P

Tack för dina uppmuntrande ord Sara. Jag gräver verkligen inte ner mej i detta utan ser det som ett fall framåt att jag ställde upp trots att jag hade ganska usla förutsättningar. Lägga av finns inte i min bok o nu lånar jag ut platsen tillsvidare. Precis! LÅNAR UT! Så är det! 

Den som skrattar bäst (jublar bäst), skrattar fortfarande (jublar fortfarande) SIST! SSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIST!!!!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0