Mmmm semester...

Hade skrivit ett långt stycke som tyvärr försvann för att jag inte sparade som jag borde ha gjort! Så nu har jag lärt mej det :P Iallafall. Imorgon åker vi till Italien med Carros familj :) Eddo fyller 60 senare under veckan o det ska firas nere i Rom! Ska bli riktigt roligt att komma iväg en sväng. Saknar att resa! Kommer bli en hel del turistande men säkert även en hel del ätande :) Jag har kameran med mej så att jag kan träna lite på fotograferandet! Vad gäller träningen så körde jag ett riktigt bra pass med Srdjan idag. Vi brötade rygg o kettlebells! Efter denna veckan så kommer jag att trappa upp träningen lite. Jag vill inte gå ner för lågt träningsdosen så jag tuffar på med det jag kan o rättar mej efter det! Hatar att vara borta från träningen! Inte roligt alls! Så nu har jag bestämt att jag ska försöka vara med på allt jag kan! Lite mer om dessa planer efter denna veckan. O då även lite andra nyheter ang gymträning osv. Hade gött! /Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0