Lugnet efter stormen...

Mm det gick väl ungefär som det borde gå. Vann första och förlorade min andra match.

Med facit i hand så var jag för dåligt tränad o hade jag vunnit så hade det inte varit bra publicitet direkt.
Inställningen var från början att jag var tvungen att göra ett försök! Och det gjorde jag, det är jag nöjd med.

Vill passa på att tacka alla som stöttat fram tills detta och även min coach Johan Ingholt :)  Det va roligt så länge det varade! Jag önskar att jag hade kunnat gjort vissa saker annorlunda, men det va för mkt ringrostighet kombinerat med allt för lite träning.

Efter semifinalen så gick jag direkt in i duschen, hade bestämt mej för att inte äventyra min ljumske mer den dagen.
När jag sen kom ut så fick jag ju givetvis en skopa ovätt för att jag inte var med o körde om bronset!
(ber om ursäkt för det Zige, vi får ta det en annan gång) men helt ärligt talat så va det inte läge för det då....

Sen gick jag till bilen för att hämta lite torra kläder. Våren hade tydligen kommit fort i Värnamo o jag fick jordens allergi känning. Mina ögon svullnade upp som chiuauaögon. Ska lägga in en bild på det senare......

Vad gäller framtiden så kommer jag inte att tävla igen förrens jag är helt hel OCH fullt förberedd!
Jag kan inte fortsätta att göra mej själv orättvisa på det sättet jag gjort senaste åren.

Nu blir det nya tag!

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0