Broiler....

Nu när jag bestämt att jag inte kan kötta på ordentligt med helkroppsövningarna så får det helt sonika bli "broiler gym". Det innebär att det "kanske", eventuellt, med största sannolikhet INTE är lika bra som de mer dynamiska övningarna. Men va fan, det är gött att bara få träna! Jag har bestämt mej för att aldrig ta det för givet! Utan träningen så vet jag inte vad jag skulle göra..... Planen för framtiden är helt enkelt att försöka bygga upp det som kan byggas upp! Svårare än så behöver det inte vara! Eller det ska inte behöva va det iallafall. Tyvärr så har jag inte fått ordning på min tid hos Medicinsktcentrum. Utan det lutar åt att jag måste ta deras "skambud" 13/5, om det fortfarande finns kvar!? Nu är det dags att käka nått, sen är det gym o sen efter det ska jag ut med Lexus :) /Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0