Zurich... (Hittar inte tyskt y)

Jaha...

Nästa anhalt. Tyvärr så var vi sena redan från Sthlm, så jag förstod tidigt att det antingen skulle bli jäääävligt tajt eller att jag skulle missa flighten. Nu blev det så att jag missade den och kommer att få resa vidare vid 16.35 idag med en extra mellanlandning i Paris. Framme i Montreal kl 20.25 lokal tid.

Satt med några sköna svenskar på planet ner. Dom skulle till Hawaii o filma vulkaner! Så jäkla coolt. Plus att de tränade kampsport och skulle ev köra nått med BJ penn.......
Skön resa det där! Allt på stipendium från staten. För att främja konsten som de kallade det :)

Skilda världar är vad det är..... O inte den där ursämsta serien som 4an rullade ett tag.... Som verkade ganska bra när den sändes första gången men nu på senare tid är ganska töntig när man tänker efter....
jajajajajaja jag svamlar på....

Nu ska jag försöka få i mej nått annat än flygplansmat! Men det är så jävla dyrt här i Zürich (yes jag kom på det!).

/S

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket bra början på bloggandet Stefan! fortsätt så :) Ha det så bra! Kramis

2008-09-08 @ 10:52:47
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0