Sista dagen på jobbet...

Så kom den då, sista dagen på jobbet innan resan. Känns lite vemodigt att jag ska åka nu. Är ju så många som jag kommer sakna. Men det bästa är att jag vet att när jag kommer hem är jag så väldigt välkommen tillbaka :)


Jag tror inte att jag kan ha bättre arbetsplats faktiskt. Jag trivs otroligt bra och jag har kollegor som är väldigt förstående mot min idrott. Aldrig är det några problem att byta dagar eller att fixa om så att jag kommer iväg på det jag ska......

Givetvis så är jag bortskämd! Men jag uppskattar det jättemycket. Det skulle aldrig funka utan alla mina extra mammor :)


Igår så började jag packa väskan. Eller jag började lägga upp alla saker på matbordet så att jag ser vad jag ska och INTE ska ha med mej. Viktgränsen är 20kg vilket innebär att jag inte kan ha med mej så himla mkt.

Självklart måste träningsgrejorna gå först. Och det är ju en del saker som ska med i den kategorin.


Jag bestämde igår att jag måste gå en liten shoppingrunda när jag kommer fram, så att jag kan handla lite t-shirtar och strumpor o lite sånt. En del sånna saker har jag med mej och det är saker som jag kan lämna kvar sen.

Måste ju erkänna att det är lite ovant att packa för att åka till kylan (nu är det iofs som Sverige, men om vi jämför med Brasilien där jag bara har shorts o linne med). Stora jackan ska med och underställ :P


Tvättstugan gick varm tills klockan 1 inatt och jag tror faktiskt att jag fått fason på SBI dräkten nu. Hade ju beställt en stl 175 (jag är 180 lång). Min tanke var att den skulle vara lite tajt...... Visade sig att den va som ett tält på mej.

Jaha okej.... Körde den i 95 grader o torktumlaren igår och vips så var den ganska bra! Några tvättar till så är den grym!!!

Provade den nya Himitsu dräkten och den har en skön tjockhet i ärmar o rygg men lite tunnare krage. Tror jag kan gilla den :P

Senare idag så ska min andra dräkt komma med budbil till jobbet :) Ikväll väntar en liknande behandling för den dräkten ;) O när man talar om trollen (dräkten) så kom den :) Snygg blå med guld SWEDEN på axlarna.
Och kanske bästa av allt, GRATIS :) Tack Robban på SBI :)

Vill passa på att tacka för alla lyckönskningar och boktips (Tulle!!!! du är grym!)

Bloggar mera senare idag!

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Siran

Lycka till på resan nu and make some memories =)

2008-09-05 @ 22:50:07
URL: http://www.myspace.com/aleksandrian
Postat av: Fredrik Westlund

Lycka till med allt nu Stefan och hoppas du får det riktigt kanon over there. Ser fram emot en massa bilder och rapporter :)

2008-09-06 @ 11:00:07
URL: http://www.seosverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0