Näst sista dagen på jobbet....

Jaha...


Då närmar det sig med stormsteg. Min tanke var att jag skulle vara färdigpackad o ha hunnit med att städa innan jag åker, och ändå ha gott om tid över! Nu vet jag inte om jag kommer ha så gott om tid över....

Många som jag vill träffa innan jag åker o mycket saker som ska ordnas!


Men det är inte så mkt som känns direkt jobbigt. Allt verkar ordna upp sig :) Imorgon kommer t.ex. dräkten med bud till jobbet :) Tack o bockar SBI :) det är service det!!!!


Ikväll så ska jag tvätta lite saker som jag ska ha med o sen ska jag träna LHC killarna. Efter det ska jag träffa Daggen o några en sväng. Snacka lite skit o så! Sen är det hem o fortsätta med städandet o så vill jag gärna kallibrera högtalarna innan jag åker så att Caroline kan använda hemmabion :)


Sen måste jag fixa en försäkring för resan, o det verkar bli en genom Kilroy. 1700 nånting kosta den.


Försökt hitta nån bok som jag vill läsa, men jag har inte hittat nått som jag känner att jag verkligen vill läsa. Sökandet fortsätter.

Just nu har jag en jävla huvudvärk.... Kan ju va för att det är lite mkt att tänka på....

/Stefan


Kommentarer
Postat av: tulle

Boktips: "med uppenbar känsla för stil" av Stephan Mendel-Enk (tror han heter så). Jävligt intressant läsning framförallt för en sportintresserad pojk som du. Annars tipsade typ hela min släkt i somras om en bok som heter "bitterfittan". Inte läst den själv men den ska tydligen vara riktigt bra.



Lycka till nu Stefan!

2008-09-04 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0