Leaving on a jetplane.....

Allt är packat.....nästan.

Allt är städat......nästan.


Men humöret är på topp, ryggen känns ok :) sköööööööönt

Hade besök av Carolines mamma o pappa nyss, Ullabritt o Eddo. Känns väldigt tråkigt att vi inte kommer ses på så länge! Jag kommer sakna er jättemkt! Och hemskt tack för presenten! Ni skämmer bort mej!
Sen så var min favvogranne inne (Gustav) och sa hej. Skickade med honom allt som jag inte hunnit äta upp....

Käkade pizza nyss o blev lite paff när jag sprang på Barbro inne på Napoli :) haha jag tyckte jag hörde en bekant röst!!

Nu sitter jag här i soffan. Ska städa köket o badrummet..... Ta ett bad... O sen kommer skjutsen!

Har inte hunnit bli nervös än. Jag känner mej väldigt taggad inför uppgiften! Pratade med Janne Strömberg för nån dag sen. Han sa att jag verkligen tar ett steg utanför "boxen" här.....

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0