Köttbullar och RixFM

Känner av lite hemlängtan idag...... Vad passar bättre än att laga lite köttbullar o lyssna på svensk radio? Jodå det finns säkert nått men jag hade inte bättre fantasi än så :P
Faktiskt har jag inte haft någon vidare hemlängtan. Klart att man tänker en del på Sverige men det känns inte konstigt.
Men just idag så kändes det mer som hemlängtan.

Vad gäller köttbullarna så övergick det snabbt till att bli pannbiffar. Mycket lättare visade det sig! Inte det lättaste att steka när jag har en djup kastrull som panna. Men det går.....

Sen blir det till att koka potatis o äta med lingonsylt efter träningen :)

Lunken är igång o dagarna flyter på i bra takt! I helgen är det tävling för alla utom mej. Måste vila ryggen. Även om den känns ganska bra nu. Beslutet togs när ryggen inte va direkt kanon. Men det ska bli roligt att följa de andra som är här.
Dessutom så kommer svenska landslaget i judo imorgon. Ska bli kul att hänga med lite andra svenskar oxå.

Imorgon så ska vi dra in till Montreal o kika lite. Bara dra runt lite. Skönt att komma ut från lägenheten. Mitt mission är att köpa nått proteintillskott oxå.

Nu har jag stekt klart alla biffarna o sitter i soffan/sängen o skriver. Muffa håller i barnträningen på tis/tors.
Pratade med Caroline idag på skype :) va så skönt att höra din röst älskling! Saknar dej så väldigt mkt!!!! Du är det jag saknar allra mest här.

Muffa o jag pratade om vad det första vi skulle äta när vi kommer hem. Svaret va lösgodis :P O måste jag välja nummer 2 så blir det vad som helst på Brinkbacken! Det saknar jag oxå!

Nehä nu får det vara slut med att tycka synd om mej själv. Träningen börjar om ca 1 timma. Ska nanna en snabbis o sen packa grejorna.

Kramen
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0