HELVETE!!!!!

Ok... Rubriken är kanske lite överdriven med CAPS o allt :P

Men lyssna nu....

Imorse så tänkte jag att jag skulle ta o väga mej bara för att se vad jag ligger på. Hoppade på vågen o tänkte "HELVETE"!
Det måste vara fel på vågen!? Nope.... Muffa säger bestämt att den minsann är inom nått hekto mot en "tävlingsvåg".

Nu tänker Linda att "stackars Stefan som inte kan låta bli godiset i stora landet....." ;)
Men icke då! Vågen visade nämligen 77.1kg! Sug på den lite! 77.1 kilogram! Det var nog i 9an på högstadiet jag vägde så sist, och då hade jag kontaktallergi på händerna från allt godis! Så fördelningen av muskler kontra fett är lite annorlunda idag (hoppas jag).

Till sanningen ska väl sägas att jag inte riktigt hade vätskat ikapp från gårdagensträning. Hittade faktiskt ett rör med resorb som jag börjat smutta lite på med Lena i bakhuvudet sägandes "du måste vätska på ordentligt".

Hursom helst så har jag o Muffa kommit fram till att jag nog äter lite för lite om dagarna. Trots att jag trycker i mej mat om dagarna så verkar jag gå ner i vikt. Träningarna är ju 2.5 timmar och det är klart att det får fart på förbränningen.

Så nu blir det till att öka på frukosten aningens samt att klämma in lite mer mellanmål mellan träningarna.
Jaja nog om detta nu.... Kommer återkomma till det senare under hösten!

Idag så fyller min kusse Kristina 30 år! Grattis :) Hoppas du haft en bra dag! 35 år kvar till pensionen nu!

I och med att det är fredag idag så "får" jag äta lite vad jag vill med början efter kvällens träning :) gött!
Känns som jag kan äta vad som helst nu när jag är så underviktig ;)

Kort blogg idag.... Och inga bilder....

Måste påminna Sara om att hon bloggar dåligt! Och Linda oxå!!! Bättring nu!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lars

Tunnis! :P



Allvarligt talat, mer canadian bacon och pannkakor med lönnsirap så ska du se att det ordnar sig

2008-09-26 @ 21:17:13
Postat av: Lena

Vaddå? Jag har väl aldrig klagat på dina matvanor... Eller vätskevanor...;-)

2008-09-28 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0