Fotoblogg.

Skickar in lit bilder nu. Kommer lite i huller om buller för uppkopplingen är lite tråkig o jag har fixat o donat med det i säkert 1 timma nu :P
Det kommer mer senare! Håll tillgodo :)

vårt hus som vi bodde i tidigare.
Huset där vi bodde första veckan.


Detta möttes jag av när jag landade i Montreal
Passkontroll direkt efter landning i Montreal. Liknar lite den man går igenom i Rio...... Mitt fina Rio de Janeiro!!!!!

 
Lite kastträning med Alexi (i vitt) Väldigt bra träningslokal förövrigt....


Vi brukar köra fotarbetsövningar i uppvärmningen.


Repträning. Vi kör rep 5-6 gånger i veckan efter träningen, 6-10vändor upp o ner


Så trött blir man då


Eller så här....


Bigpack glass får en ny innebörd!


Här kan man tydligen gradera hur berusad man vill bli!


"Va snackar du om, jag har bara druckit 3-4 öl" Den meningen får ju lite annan innebörd i Kanada.


Skulle kunna vara den godaste B&J glassen?? Eller vad tror du Carro?


OOOO YEAH! (Titta på Familyguy så trillar poletten ner) Srdjan?? ;)


Sista bilden är tagen på Olympia stadion inne i Montreal. Hade tänkt att jag skulle lägga upp lite mer bilder därifrån.
Men det får bli nästa fotoblogg :)
Anders Gärderud Olympisk mästare i 3000meter hinder.

Kram på er!
/Stefan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bild på twinkie? :P

2008-09-19 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0