Fixardag!

Jaha ja. Dagarna går och det kommer allt närmare o närmare vad som komma skall :)

Idag och imorgon så är jag ledig, planen är då att försöka hinna med att fixa alla små saker och träffa de som jag ska träffa osv...

Sitter o håller på med en lista där jag har skrivit ner allt som ska med. Det blir ju en hel del! Bara 2 dräkter och en Canada goose jacka tar ju en del plats! Men å andra sidan kommer jag ju att ha jackan på mej när jag åker hem, så det finns lite plats över till andra saker på hemvägen.

Tyvärr har det blivit strul med mina dräkter från SBI, det verkar som att de tappat bort en dräkt i beställningen.
Trots att de stod med i samma mail :P

Hur som helst så fick jag hem en av dräkterna idag. Jag måste lägga ut en bild på hur det ser ut! Herregud!
Det ser ut som att jag har en 190 dräkt på mej, i själva verket är det en 175! Fatta 175! Jag skulle lyssnat på Emil!

Men nu är det bara att betala o se glad ut.... Dessutom om jag får klaga lite.... Så är det inte direkt nån kanon rabatt som landslagsgruppen har... 600kr va det typ... O då betalar jag ändå ca 1300r för dräkten... Så inte direkt billigt!
Blev lite grinig o satte mej o skulle sprätta budonord märken, men det va för jobbigt. Så de får sitta kvar :P

Just nu så känns ryggen riktigt bra. Ska ner till gymmet o köra lite uppehållande träning. Blir lite helkropps inriktat.
O så runda av med lite bålträning :)

Tänkte jag skulle berätta om testerna hos Fredrik igår också... Men jag tar det i nästa blogg :)

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lena

Canada goose... När det tar mkt mindre plats med skaljacka+mellanlager... Du har mkt att lära om packning min vän;-P

2008-09-04 @ 08:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0