Arlanda.

Sent igår så åkte jag o mamma upp till sthlm. Jag hade egentligen bokat bussbiljett men det blev smidigare att åka upp med mor :) Sen så ville hon nog se så att jag kom iväg ordentligt!
Var på arlanda vid kl 06. Perfekt tänkte jag, tidigt tänkte swissair. De öppnade incheckningen vid kl 08 istället.

Nu har jag iallafall checkat in och nu ska jag gå o äta nån lite frukost. 09.40 går planet till Zurich och 40min senare så lyfter jag mot Montreal. Den andra svenskan är redan på plats, känns skönt att det finns nån att snacka lite svenska med!

Jag hann bli klar med allt hemma oxå. Såg riktigt fint ut när jag stängde dörren igår :)

Och så hann jag göra färdigt mitt lilla födelsedags till Caroline!

Nu är det frukost som gäller!

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0