Träffade min gamla kompis "olyckan" idag på träningen.

Nyss kommit hem från randoriträningen på olympiastadion. Träningen började med lite ne-waza. Kände direkt att de kör väldigt lugnt där. De flesta vill liksom inte köra slut på sig inför den stående randorin.
Måste faktiskt säga att många är ganska bra på ne-waza. Inte direkt några finishers men väldigt bra på att ta position.
Sista bytet körde jag med Nick Tritton (han var med på OS i -73), tänkte att jag skulle känna på han ordentligt. Men direkt så kände jag att han inte ville köra 100%. Stabil kille dock!

Efter 6 byten på marken så var det dags för 6st 5minutare stående. Första två bytena gick väldigt bra. Men i tredje bytet så fick jag en snubbe som jag kände direkt va alldeles för bra för min egen kapacitet. Blev direkt tokdominerad i greppet o kastad på sume gashi. Första gången gick det bra.... Andra gången landade jag väldigt fel på axeln....
Kände direkt att det inte va speciellt bra. Dock så finns det alltid ett team med läkare på plats vid dehär lägrena.
Snabbt in till dom för att få det undersökt. Visade sig att jag fått en ordentlig smäll vid AC leden? (Lena?), så jag fick is på o sen vila..... Läkaren sa att jag skulle komma tillbaka på onsdag så skulle de titta på mej igen. Men vila fram tills dess iallafall.

Just nu känns det verkligen skit. Känns som att jag suger stenhårt!!! Varför skulle jag hugga tag i just den där snubben liksom. Tillråga på allt så är han jämfört med de andra inte speciellt bra! Hade verkligen maximal otur. Killen kastade mej långsamt o jag försökte vrida mej ur o landade på axelhelvetet istället. FAN!

Jaja egentligen är det ju inte så farligt. Som jag sagt tidigare så bröt ju faktiskt Muffa foten på uppvärmningen till första passet :P Så om jag blir borta typ 4-5 dagar så är det inte hela världen. Muffa har ju fått vila i 3 veckor.

Hur som helst så är jag på riktigt pissigt humör just nu. O det ända jag vill imorgon är att vakna upp och inte ha ont i axeln!

Nu går jag o lägger mej!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lena

Skriver t dig ikväll, tokstressad nu.

2008-10-07 @ 12:17:37
Postat av: sara

hoppas det inte är nåt allvarligt! kram vännen

2008-10-07 @ 21:54:28
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0