Dimman lägger sig....

Då va det dagen efter skalvet. Våra enskilda mailboxar är fulla av diverse mail om flytten. Mest bra saker faktiskt.
Men så damp det ner några mail från folk på "gamla" klubben. Anklagelserna haglade lite men de väger i ärlighetens namn väldigt lätt. Eftersom jag vet att de fått informationen från "tränaren". Så jag svarar sakligt på mailen och än har jag inte fått nått svar som säger att det är jag/vi som har fel.

Nog om det.

Tyvärr så åkte jag inte med tjejerna in till träningen idag. Min axel känner sig lite sämre och han sa till mej att han ville vila från kampsportandet. Vi packade istället ihop våra träningssaker o gick till gymmet. Bara Axel o jag :)

Som det verkar så kommer vi flytta på söndag. Eller det är vad vi vill iallafall. Det är mkt längre in till träningen härifrån och Sensei Nakamura bor väldigt nära dojon så det skulle underlätta en hel del för oss om vi kunde flytta i slutet av veckan.
Men det är ju hans fru som bestämmer ;)

Förövrigt så va det 4st polisbilar utanför vårt hus idag IGEN! Poliserna omringade huset o gick in hos vår granne. En gammal gubbe. Det va andra gången på 1 vecka som de går in med 3 pers i hans lägenhet. Inte speciellt kul....
Som sagt, det ska bli skönt att flytta!

På lördag är det ju dags för HOCKEY! YES! Anaheim Ducks kommer på besök och vi har riktigt bra biljetter! Även om vi sitter på kortsidan.

Bell center som arenan heter tar 22500 personer, alla i sittplats. Det är den största arenan i NHL cirkusen. Jag o Muffa köpte våra biljetter på Ebay och hamnade på VIP platserna. Arenan öppnar 17.30 för VIParna och givetvis ska vi dit o dricka o äta gott då :) Matchstart är kl 19.00. Montreal är obesegrat i full tid denna säsong.......


Sådär ser man ut när man precis betalat 380 kanadensiska dollar för 2 platser :) Värt pengarna? Fråga min farbror Hassa vad han tycker ;)


Muffa försöker dölja sitt skamsna ansikte när jag tar kort på vad vi slängde i oss förra lördagskvällen!


Sånna här rackare är inte bra för hjärtat..... Men de lägger sig som bomull runt själen :)


Hade inte tänkt lägga in den här bilden för att den är lite "aggro" men jag kan inte låta bli för visst är det så att en bild säger mer än 1000 ord :P Btw? Sa jag att jag ska på NHL match i helgen? ;)

Nu fick du lite bilder Fredrik :)

Och jag lovar att det kommer mkt mer efter helgen! Kanske tom lite från nya dojan :)

O så vill jag bara passa på att be alla gå in på www.jutsusara.blogg.se och titta på hennes fina tatuering.
Den blev riktigt fin Sara! Mot stjärnorna :) Kram gumman!

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är inte alls avis på att ni ska på NHL-match! Inte ett dugg... Och så VIP-platser också... Inte avis på det heller... eeehh...just det

2008-10-23 @ 08:35:25
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Sara

Glömde fråga... Hur många kalorier är det i en sån strössel-kaka!!!!!!? :0

2008-10-23 @ 08:36:42
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Sandra och Eve

Det verkar som om du har det bra där borta... munkarna såg helt gudomliga ut;) ät inte för många bara. laga istället mat från kokboken du vann av janne;P

2008-10-27 @ 14:01:57
Postat av: Fredrik Westlund

Härligt Stefan :) Synd att de torska bara, men jag antar att själva upplevelsen var värda sina pengar :)

2008-10-28 @ 15:30:25
URL: http://www.seosverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0