Tävling

Idag är det tävling här i Montreal. Det kommer att tävlas i den gamla olympiska arenan med andra ord klassisk mark.
Själv kommer jag leka fotograf o försöka förstå mej på hur man fotar kampsport ordentligt :)

Sitter här i lägenheten o har knappt sovit en blund. Tjejerna stack i morse vid 06 o var uppe kl 05 för att bland annat torktumla sina dräkter! Inte så väldigt lätt att sova då! Ont i huvudet är bara förnamnet....
Alexi kommer förbi o hämtar mej vid 10.30 så jag tänkte jag skulla hoppa in o ta en dusch innan.

Sådär. Nyduschad.

Idag så är det ju oxå German Open i (inte helt oväntat) Tyskland. Hoppas det går bra där nere för alla polarna!
Skickade lite SMS innan jag gick o la mej o när jag fick svar så kände jag verkligen att jag saknar alla o även hela grejen med att tävla i Ju-jutsu!!!! Hoppas det gick bra för er!

Nehä jag ska ta o käka lite till o sen borde ju Alexi komma. Skriver nog en till liten blogg senare!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du veta en hemlighet, Stefan? "Per aspera ad astra"... på lördag...

2008-10-06 @ 10:34:24
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0