Riktig j-vla gnällblogg!

Okej. Det tog ett par veckor innan den dök upp! Och jag vet att man egentligen inte borde sätt sig ner o skriva en blogg direkt efter en träning. Framför allt inte när den inte gått som den borde ha gått (enligt mej).

Men jag skriver den här bloggen för att jag ska kunna gå tillbaka till den o se hur jag kände! Och intala mej själv att jag undvika denna typ av känslor. För just nu är det väldigt mkt negativt i huvudet.

Okej. Såhär ligger det till!

Axeln har blivit bättre o bättre sista dagarna och i onsdags så gick jag på med randori igen. Otroligt skönt att få fightas igen! Efter passet kändes axeln bra men lite öm, imorse va det inga problem!

Idag va det 8st x 5+1min golden score byten. Jag hann köra 2 byten! Under mitt andra byte så fick jag en smäll på axeln o sen va det inte mer med det! Bara att gå ut till ismaskinen (o ställa sig i kön). Klubbens sjukgymnast kände igenom den lite. O vi kom fram till att jag ska skulle vila resten. Ev så kanske jag måste vila imorgon med. Sen är det gummibands träning för mej som gäller i veckorna.

ÅÅÅÅÅ allt som började så bra. Bra träning igår.... Första bytet idag kändes riktigt bra! Sen så fick jag den där jävla skitsmällen! FAN!

Det värsta med allt är att jag känner mej som en jävla idiot! Undrar va fan jag gör här. Va fan är det för mening egentligen? Allt jag gör är skadar mej o ser ut som en tönt som sitter med en jävla ispåse o deppar i ett jävla hörn!
Vad fan är det för nytta med det!? O så känns det som alla ser ner på en bara för att man inte kan vara med....
Inte nog med att jag får stryk HELA tiden. Jag sitter i ett jävla hörn o slösar bort helt ok drink is på att kyla min lilla jävla axel! Nu vill jag inte vara mer skadad!!!!! Jag vill träna och inte missa ett ända jävla byte på randorin till!
 
Nu ska jag ta en diklofenak, sen ska jag sova. Och imorgon när jag vaknar så är den här dagen glömd!
Det ända jag tar med mej är en fin o uchi gari och att dominera inner greppet! That´s it!

Känslan som jag har nu på kvällskvisten ska förevigt påminna mej att när den kommer smygande så ska jag inte låta den ta över mitt sinneslag! Utan släppa de dåliga tankarna o se framåt!


Så nu gör jag det! Ser framåt! Närmast mot imorgon....


Fan va skönt det va att gnälla loss! Känns redan mkt bättre!


/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0