Inspiration....

Snackade med Sean på MSN för nån dag sen. Blir alltid inspirerad av honom.....
Kommer ihåg när vi körde nere på feelgood i Linköping o allt vi tänkte på var att bli bättre o starkare! Härliga tider det!
Tornadobollen slogs hårt i väggen, tunga frivändningar, bänkpressar och otroligt tunga brutalbänkar ;)
Och så hat/älskaövningen nummer 1. Sida upp i bellyback med 5kg platta! Fy fan asså!!! O russian twist! Den är goo den!

Jag kommer ihåg att du hade ett skönt ordspråk som du ofta sa. Kommer ihåg att jag gillade det direkt, trots att jag hade svårt att komma ihåg det ord för ord. Men känslan av "Seans ordspråk" var väldigt positiv och orden symboliserade mitt idrottande otroligt bra! Framförallt de tunga skadeperioderna och min "kamp" för att nå den så kallade toppen. De där orden var som gjorda för mej.

Tror jag frågade 100 gånger hur orden gick.... Sakta men säkert så fastnade de i skallen på mej......

Och för nått år sen så höll det på att göra det förevigt.
Hade fått en geniblixt att jag skulle tatuera det på sidan av huvudet,
så att det inte gick att se genom håret men att jag visste att det fanns där. Tanken var (är) god men då kom min räddare i nöden Lotta!! o styrde av det. Tack Lotta :)
Iofs hade jag sett ganska cool ut på hemmet om ca 65år..... Jaja det va en dum idé. 
 
Hursom helst. När jag sen fixade bloggen så var det givet vad den skulle ha för undertext!
Det är en hyllning till dej Sean! För att du visade det perfekta ordspråket för just mej!
En kort mening på latin som ofta cirkulerar i mitt huvud! Och som ALLTID kommer att finnas med mej som ledord genom mitt liv.

                                             TACK

                             " Per aspera ad astra "

              " Genom svårigheter mot stjärnorna "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och TACK så mycket för godiset!! Danne är på övning i elva dygn så jag vet inte om godiset är kvar när han kommer hem:) Stor kram

2008-10-14 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0