Fredag....

Idag är det som bekant fredag :) Även fast vi i stort sett gör samma sak varje dag så är det nått särskilt med just fredagar!
Kanske kan det va extra roligt idag för att det bara är en dag kvar tills imorgon :)

Idag så är planen att jag ska köra judo :) Det känns asroligt att få premiärträna på nya klubben, jag måste erkänna att det nästan känns nervöst! Det är så jäkla många riktigt bra killar där!

Träningen börjar om typ 2 timmar, så vi måste börja dra oss iväg snart. Vi bor ju inte direkt nära just nu.
Men som det ser ut så kommer vi nog att flytta på söndag. Då blir vår nya hyresvärd Sensei Nakamura :)

Känner verkligen att jag fått lite av en nytändning i och med bytet av klubb!  Riktigt inspirerad att köra igång med träningen igen känner jag! Axeln känns inte 100% men jag vill köra iallafall. Det kommer säkert göra ont, men jag har ju helgen på mej att utvärdera om det va värt det :P

Kanske får bli ett litet snack med Lena senare ikväll om läget för axeln. Bara så att du vet Lena! Hade jag haft mer pengar, så hade jag frågat om du ville åka med o ta hand om mej när jag är ute på äventyr! Det är riktigt skönt att ha med sig nån man litar på och slippa gå till någon man knappt förstår eller känner tillit för!
Men jag skulle nog valt en annan sport för att göra det möjligt!

Liten rapport om träningen senare ikväll alt imorgon förmiddag! Över and ut!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lena

Hmmm... Låter det på det viset tycker jag också att det är synd att du int har mer pengar;-P Ett sådant liv hade jag lätt kunnat vänja mig vid:-)

2008-10-26 @ 20:50:24
Postat av: Anonym

Kikar in Godkväll:)

2008-10-26 @ 20:52:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0