Dagen efter...

Sådär ja...

Då var det dagen efter deppet!
Vi kör en liten intervju....

- Hur känns axeln idag Stefan?

- Jodå. Helt ok. Lite rörelsebegränsad, framför allt om jag drar in armen framför kroppen och uppåt....

- Vad tror du om fortsättningen?

- Jag kommer vila ifrån judon idag. Mest för att då får jag 3 dagar vila på raken. Istället kör jag gym på förmiddagen och ikväll så kommer jag löpträna.

- Hur är det med "skallen" idag då?

- Jo tack! Mycket bättre. Axeln är inte så illa som jag trodde den skulle vara. Men det tog typ en timma innan jag vågade "känna" vad den kunde göra. Sen att jag sitter här o snackar med mej själv kanske inte är så himla friskt. Men jag kanske/troligtvis blev slängd på skallen hårt igår :P

Nu drar jag till gymmet!

Haj haj
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0