YES

7-8 veckor tog det innan jag fick in ett kast som jag själv känner mej nöjd med! Men så kom det......

Kände mej avslappnad o peppad på att avsluta veckan med ett riktigt bra träningspass. Nu va det ju inte så att jag inte blev kastad nått under passet, för det blev jag :P
Men denna gången rann det bara av o BAM så kom det en låg morote! Vart fan kom den ifrån! Själv har jag ingen aning....
Men skönt va det iallafall :)

O det behövdes...

Nu är det iallafall helg. Denna vecka har jag kört 6 judopass + 3 gympass + 2 vilodagar. O det känner jag mej nöjd med!
Nästa vecka blir det nått pass till.

Vad gäller bilder så försöker jag fixa fram det snart. Känner inte att jag kan ta med kameran till träningen riktigt än....
Men det ska ordnas Fredrik! Jag lovar!

Kort blogg idag! Ikväll blir det bio o slapp :)

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Fredrik Westlund

Haha bra Stefan ;)

2008-11-10 @ 09:11:39
URL: http://www.seosverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0