Lite bilder iallafall......


Helgen är över. O vilken helg det var.... Eller rättare sagt inte. Hade nästan inget att göra alls!

Tjejerna var ju i Toronto på tävling som jag skrev. O det gick bra för dom. Muffa 2:a (efter syrran) och Adriana 5:a!


Själv hade jag lite svårt att fylla dagarna med nått att göra så jag fick ta till ett gammalt trick jag brukade
köra under tonåren! Nämligen sova! Det är bra :) Då går tiden fort.....


Allvarligt talat så gjorde jag en hel del. På lördagen va jag ju på bondfilmen för att sen åka hem o kolla lite
redig hockeykväll! 3 matcher på raken! Gött! Det stillade sportbehovet en del kan jag säga....

O på söndagen så fixade jag ju biljetterna till New York.


Tyvärr så blev Muffa sjuk under helgen så hon kunde inte träna idag, vilket gjorde att jag valde att stanna hemma
efter att jag hört att de flesta skulle hoppa kvällsträningen idag då de tävlade under söndagen. Sagt o gjort.

Åkte till Walmart o handlade lite saker som jag ska ge bort när jag kommer hem och lite saker som man verkligen inte
klarar sig utan i Sverige. Som bilden nedan visar så är det bara nyttigheter! Det är nästan så att man måste ta lite
insulin bara för att få titta på sakerna :P


Alla sakerna på är mitt manliga täcke! Givetvis är det SvampBob fyrkant! The king himself.....

Ni som har varit med i Brasilien vet att det brukar bli högar med mynt efter nån vecka!


Såhär ser mynt högarna ut efter ca två och en halv månad! I runda slängar ca 70dollar.....

Innan jag åker ska jag dock inte skänka det till nån uteliggare, även om det hade varit snällt av mej. Jag ska gå till
en automat o växla dom till sedlar och så ska jag köpa nått som jag inte kommit på än :)

Kollade runt lite i min mobil igår när jag åkte metron hem. Hittade lite sköna bilder som jag måste lägga ut....


Här kommer lite godingar!

En bild på 2 av de skönaste killarna jag känner! Saknar er gubbar!
Fotnot: Bilden togs vid en officiell cermoni under CMS-crews sommarkonferens (Lidingö).


Ganska coolt visitkort. Headcoach Kodokan.... Respekt!
Givetvis så är det inte massa svart skit på det i vanliga fall....



Gick in på Apple butiken på gatan nära starbucks. O vem fanns med på film? hehe...


Sen måste jag slänga in en bild som jag länge velat använda mej av.
Gissar att jag kommer få skit för den, o framför allt hur jag fått tag i den....

Jag väljer för min egen säkerhet att censurera bilden en aning då jag är rädd för efterföljningar.......


Onsdag natt bär det av mot stora äpplet! När jag kommer hem därifrån så är det 29 dagar kvar tills jag åker hem!
När jag kommer tillbaka från NY så är det bara att gräva ner sig i träningen o köra på utav bara helvete!!!
Fan va gött!

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha.... jag är helt säkert på att det är sportdryck hon har i händerna :)

2008-11-19 @ 11:00:53
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Emma

haha tror nog jag kommer få ganska mkt skit för det med =)

2008-11-19 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0