Starbucks...

Verkar som att detta blivit mitt andra hem. Tredje gången jag är här idag :P Iofs så har jag varit tvungen att fixa saker på internet men iallafall!
Nu är allt fixat inför NEW YORK iallafall! Det ända jag ska göra är att få en dräkt av Gill o så ska jag köpa lite presenter som jag ska skicka med Caroline hem. Kan inte fatta att jag bara har 20kg i bagage hem.... Weird..
Caroline har iallafall 2x23kg så en del saker kan jag få iväg redan nu!

I helgen har jag varit ensam hemma! Skönt har det varit! I går så var jag o såg nya bond filmen. Och den var inte alls lika dålig som alla sagt att den skulle va. Jag gillade den. Action från början till slut! Kanske inte den bästa film jag sett men fortfarande bra!

Idag så har jag varit runt i Montreal o kikat i affärer. Tidigare så har jag tyckt att Iphone verkat lite överskattad....
Men så var jag inne på en apple store här o lekte lite med en. O jag måste säga att ha begäret väcks direkt! WOW!
Den är ju så jäkla cool! Ska man ha den så måste det ju vara 16gb 3G versionen! Sen finns det ju hur mkt asbra applikationer som helst! Frågan är bara vad det kostar att surfa med den! Sen så verkar ju batteritiden vara lite sisådär, iallafall om man surfar eller kollar på film..... Men det är klart att den duger...

Jaja..

Veckans träning har varit kanon! Lite mer avslappnad randori från min sida. Börjar känna mej lite bättre i greppningen (mkt tjat om den). Nästa steg blir att sluta attackera med singelattacker o arbeta med att placera uke i läge för kast.
Det är den svåra delen i judo.... Om man bortser från själva kastandet :P

Fredagen avslutades med att jag sparrades i ca 45min effektiv tid! Efter det så vägde jag 77.2kg! 
Givetvis så gick jag ju upp snabbt när jag druckit ikapp en del samt ätit men iallafall! Faktiskt så brukar jag avsluta varje kväll med en flaska blandad resorb! APELSIN givetvis! Eller vad säger du Lena :)

På Onsdag natt åker jag mot NY. Ska träna på ordentligt fram tills dess så jag kan njuta av att återhämta mej några dagar där. Gissar att det kommer att bli en del skräpmat och framför allt en hel del gående!!!!!
Men jag ser fram mot det! Det ska bli roligt! Sen så kanske inte bussresan dit o hem är nått att hurra över, men det är det värt!

Lovar att jag ska ta mkt bilder! O kanske även lägga upp dom här :)

/Stefan


Kommentarer
Postat av: sara

Hallo vännen!



Vaden kanske? Eller insida överarmen? Eller skuldran? :)

2008-11-17 @ 12:52:47
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0