Saras blogg.....

Hoppfull......
Ganska fint ord det där. HOPPFULL.

Läste just på www.jutsusara.blogg.se att det kommer bli lite operationer för hennes del. Då kom jag o tänka på det ordet. Förstår att det känns tungt nu vännen. O att det säkert känns surt att detta inte blivit påkommet förrens nu. O att det säkert känns som att du förlorat en massa värdefull tid. Kanske är det så..... Det kan bara du bestämma....

Men... det finns alltid ett men... Eller hur?

Det finns fortfarande tid till att vinna allt du vill vinna.

Det finns fortfarande tid till att göra alla de sakerna med idrotten som du vill....

Det finns saker som du o jag inte gjort än! Som vi SKA göra! T.ex.
Innan jag lägger av så ska jag göra MINST en långresa till (långresa = minst 2-3månader), o den resan vill jag hemskt gärna göra med dej vännen!

Ett år är lång tid. O det är lätt att gräva ner sig i tanken att det är så himla långt. Men vi vet ju båda två att det går fortare än man tror. Tänk bara på att det snart har gått ett år sen vi var i Brasilien!
Dessutom så behöver du ju inte lägga ner träningen helt under denna tiden! Det finns fortfarande mkt saker att jobba på även inom kampsporten. Men det tar vi sen!

Jag ville bara säga att jag tror på dej! Och att du kommer klara detta. Men det vet du redan, tänkte bara att det kan vara skönt att få höra det....

Den där fina tatueringen du gjort är så mkt mer än badmode! Den betyder nått! På riktigt!!!!

Per aspera ad astra :)


Kommentarer
Postat av: Sara

TACK Stefan!!

2008-11-05 @ 10:40:25
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0