Valborg o 1a Maj

I onsdags så var det ju valborg. Satt o funderade på när jag senast var iväg o kollade på någon eld. Kunde inte komma på det förrens Carro sa att jag jobbat de senaste 2 valborgsmässoaftonarna (!?). Och av bara farten så blev det en till i år! Men nästa år så kommer jag inte att arbeta på valborg.

Kort o gott skulle man kunna säga att jag jobbat 2 av 2 skitdagar denna vecka. Valborg (13-22) samt 2 maj (8-17).


Detta var ju tänkt att bli en liten tyngre vecka inför EC. Men nu har jag inte kunnat träna på alls som jag velat. Jag gör dock det bästa jag kan av det o tränar på bra fram tills måndag kväll. Tanken är att jag ska få ett bra judopass i kroppen då. Efter det så vilar jag fram tills torsdag, då åker jag upp till Sthlm.

Flyget till Antwerpen går kl 13.35 på fredagen. Men jag måste hinna basta innan jag åker.

Därför åker jag upp dagen innan o sover över. Då hinner jag basta en sväng innan det är dags att åka.


Lördagen är min tävlingsdag. Skönt! Då är det avklarat! Brukar ha svårt att tävla när jag fått gå o tänka på det i några dagar :P


Tror det kommer bli en bra tävling. Känslan börjar komma, och jag ser verkligen fram emot att få tävla för Sverige i fighting. Ända sedan jag la av med DUO så har jag velat göra detta. Nu kan jag snart bocka av ett delmål i fightingkarriären :) Debut - Check!


Igår hade jag ett skönt triggerpass med Srdjan. Efteråt käka vi pitetter :) Asså Srdjans mamma är så himla bra på att laga mat! mmmmmm


Vi sa också att vi ska göra en grabbkväll framöver. Återkommer om det senare!


Idag blir det slag o spark med Srdjan på kvällen. Sen så är det hem o vila.

Lördag blir det premiär till Skogvik! Och träning på kvällen med Srdjan, igen :)

Söndag blir det gym samt sportju-jutsu. Kommer rikta in mej på sparring samt judo delen där.

Måndag. JUDO!


Nu ska jag göra lite nytta!


/Stefan *staffordshire lover*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0