På G!

Då har jag varit ledig i en vecka. Väldigt skönt med en veckas träningsuppehåll. Kände att kroppen hade lite vila att ta igen.

Men denna veckan har jag gått på det igen. Började i måndags och har nu kört på bra hela veckan. Tänkte att jag skulle ta det lite lugnt första veckan o inte hoppa in på 12-13pass. Utan jag mjukar lite, o som det ser ut nu så kommer jag att landa på ca 7-8pass.
För mej så känns det lite! Men för andra är det tydligt mycket. Vi satt o snackade här på jobbet om hur de tränar osv. Det är galet vad hemma van man blir efter ett tag. Man liksom vänjer sig vid att "folk" tränar runt 10-15 pass i veckan. Det är inte alls ovanligt att jag surar lite på en söndag när jag summerar veckan o ser att jag "bara" kommit upp i 10-11pass. Det ger verkligen perspektiv när man pratar med "vanliga" människor.
Så nu har jag boostat mej o andra hårdtränande nog :P

Denna veckan är det strejk på Lambohov, så jag är placerad på Valla. Funkar kanon, men det är lite segt.

Idag så är det träning med LHC j-18. Kommer att bli en del kroppsövningar men även en del kampmoment.
Efter det så ska jag till Brinkbacken o äta lite grillat :) Härligt!

/Stefan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0