Mitt livs chans!? Kanske!

Sista dagarna har jag inte direkt jobbat ihjäl mej. Tyvärr har jag suttit så mkt framför datorn att jag fått så grymt jävla ont i huvudet. Så det har inte blivit nån träning på kvällarna. Igår kom jag hem o det dunkade så in i H!
Så jag somnade på soffan o vaknade lagom till sporten 22.02, som tur är så har vi (sportintresserade) män en inbyggd klocka som väcker oss om vi nu skulle somnat innan. Ungefär samma klocka som min sambo har när hon runt 22.01 går iväg från vardagsrummet för att det snart är sport på tv :P

Hursom helst så är det kanske slut på strejken snart. Det är förhandling under dagen o senare ikväll så får vi veta hur det kommer att gå. Förhoppningsvis så är det slut.

En sak som har varit väldigt bra med strejken är att jag har haft väldigt nära till jobbet. 3 minuter på cykeln! Kanon!
Så det har blivit lite mer sovmornar när jag inte har tränat på morgonen. Det har varit skönt.
Sen har jag byggt på min flexklocka lite, vilket kommer att behövas till Spanienresan i slutet av september.
MEN!
Det kan bli så att det inte blir nått spanien alls! Nått annat har dykt upp...... En chans som är lite för bra för att missa.... Men det är ett väldigt stort steg, så det måste disskuteras med Caroline innan vi kan bestämma nått om det. I vilket fall så ligger bollen hos oss, jag fick bekräftat idag att jag är antagen o välkommen dit.
Det pirrade till ordentligt när jag såg mailet imorse, och jag ringde sambon direkt. Svarade med en massa frågor om hur vi löser det o hur vi löser det. Som sagt så är det ett stort steg!
Jag ser det så här.
Alltid har jag velat gå mina egna vägar. Jag har sökt efter de bästa att jobba med t.ex. Wandus. O jag har (försökt) få ut det mesta av det! Jag har jobbat med egna träningar osv.... Nu är det dags att vika av från stigen igen, och försvinna en stund... För att dyka upp vassare och som en bättre fighter!
Asså jag är så uppspelt om detta så jag vet inte vad! Det skulle vara så grymt om det blir av!
Det enda som talar emot det är att det är med väldigt kort varsel! Mej spelar det inte så stor roll, men för Caroline är det svårare!

Jag tänker inte berätta vad det är för nått som är på G. Inte riktigt än. Det är ju inte säkert att det blir av riktigt än.
Men jag ville skriva av mej lite om den uppspelthet som jag känner! FAN VA COOLT!

Så håll utkik på bloggen de närmaste dagarna!

Förutom detta så ska jag ner till metropolen Nybro nästa vecka! Det är inte illa det!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Fredrik Wandus

Låter riktigt spännande Stefan! Jag följer det med intresse och står bakom ditt beslut vad det än blir! Lycka till! / Wandus

2008-05-28 @ 16:35:17
URL: http://www.wandusidrott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0