Jag fattar inte hur hon går med på det......

Jaha. Fredag igen. Veckan har gått fort, väldigt fort. Och utan mobil så har det verkligen gått undan.
Hoppas att den dimper ner senare idag eller förhoppningsvis på måndag. Om inte annat så skulle jag nog kunna hämta upp den på Nacka dojo i helgen, för det verkar som att det blir en liten helgtripp till Sthlm :) Inget bestämt än, men det skulle vara nice, måste kolla så det funkar med LHC bara.

Igår så blev det 1 kg räkor, några kokta ägg med kaviar. Easy living kallar jag det :) Men jag måste nog säga att jag föredrar att svulla annat :P Så jävla pilligt att skala räkor. Men det är riktigt gott.

Tänkte att jag ska ta en morgonvikt imorgon o se vad den ligger på. 

Med start på måndag så kommer jag träna som vanligt igen, eller vanligt o vanligt. Jag går in i sommarträningen då.

Vad gäller fysträningen så ska jag nog förlänga fysbanan jag kört under våren. Istället för att köra mina 4minuter så ska jag luska ut en bana som man kör 6-8minuter, men som är lite mer inriktad på muskelarbete. Den kortare är ju mer inriktad på hjärtat..... Men jag måste förankra detta hos fysguden :P

Idag är ju sista arbetsdagen denna vecka. Och denna vecka skulle kunna vara den lugnaste veckan som jag någonsin arbetat. Idag har jag iofs haft lite patienter, men det har inte direkt varit fullt upp. Värsta med dethär jobbet är att när det inte händer nått så går tiden väldigt långsamt! Och det gör det idag.

Men snart är det halvtid = LUNCH.

Måste bara säga att jag saknar gänget lite. Grabbarna (och tjejerna) grus i landslaget. FAN att alla ska bo så långt bort.

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lillshihan

saknar dej med

2008-05-20 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0