Då var det snart dags :)

Jaha.....
Säsongen börjar närma sig sitt slut. Känns som att det var igår som jag satt hemma o funderade på hur det skulle bli med European cup. O nu är jag snart där.

Det ska bli skönt när invägningen är klar. Och när jag nästa dag kan få dra på mej min dräkt med SWE på ryggen!
Känns konstigt att få göra det! Men det känns verkligen sååååå bra. Att äntligen få debutera i SWE sammanhang ska bli roligt.
Vissa skulle säkert säga att jag redan gjort det. Att jag tävlat internationellt o så. Men det är inte samma sak.
Nu är det större tävlingar o nu är det på riktigt! Den som vinner den här tävlingen är Europa mästare! Coolt.

Min egen resa kommer att börja idag. Planen är att jag ska åka upp till Sthlm senare idag. Eftersom jag behöver basta på fredag morgon så får det bli så. Jag ska ringa till Mackan, Robin o Linda senare idag o se om jag kanske kan bo över natten där kanske.

Nu ska jag iväg ner på stan o växla pengar o fixa resorb o så :P Hehehe


/Stefan

Kommentarer
Postat av: Gabriella

ursäkta detta är säkert en dum fråga men vad är det för sport du snackar om?

2008-05-08 @ 10:43:33
URL: http://dancinginstars.blogg.se
Postat av: Lena

Men! Har du med dig egen Resorb Stefan? Jag som skaffade nytt rör, enkom för dig;-)

2008-05-08 @ 13:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0