Landslagsläger i Gävle

Ännu en helg har gått. Just denna helgen spenderades i Gävle.
När vi åkte så var det vår i Linköping. Riktigt skönt o solen va framme. Så jag tänkte att jag lämnar vinterjackan hemma (Big mistake, som den där reklamen sa för ett tag sen). Kallt som fan va det!

Iallafall....
Ville o jag skulle bli hämtade hemma hos mej kl 16. Så jag flexade ut från jobbet lite lagom vid kl 15.00. Det hade jag inte gjort om jag vetat brorsorna Ingholt skulle komma kl 17.45! Inte bra för min flexklocka det där!

Vägen upp till Gävle är ganska dryg, som tur för Ville o mej så körde inte vi nått. Gissar att vi får bjuda igen nån annan gång :P

Under helgen så körde vi 5pass, fördelat 3 på lördagen samt 2 på söndag. För min egen del så var det faktiskt nästan 2år! sen jag kunde vara med ett helt läger. Så det var väldigt skönt att kunna genomföra det, och samtidigt göra det bra!
Det känns väldigt bra att jag äntligen verkar vara ute ur min skadeperiod! Jag kommer ihåg att jag sa till mej själv att jag måste lära mej att uppskatta att vara hel! Det är nått jag verkligen ska göra! Givetvis så har man ju ont nånstans, men så är det att idrotta..... Fingrar är stukade hit o dit, tårna likaså.... Ont i nått knä o sådär... Men jag har inte ont på det sättet som jag hade tidigare! Skönt!

Flåset börjar oxå komma nu, det är en bit kvar till det bästa jag haft. Men jag räknar med att det kommer att vara bättre än någonsin inom 2 månader. Lagom till European Cup :)

Allt som allt så känns det väldigt skönt att vara tillbaka o köra 100! O jag ser fram mot helgens tävling i Nacka. Det ska bli roligt att få tävla o visa upp sig igen!

Avslutar med en mening som jag ofta säger......
"jag ska bli bättre på att blogg"

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lena

Så kul att ha dig tillbaka på mattan igen!

2008-03-03 @ 21:56:13
Postat av: Lars

Låter ju tipptopp det här. Me happy

2008-03-03 @ 23:40:14
URL: http:///oprofessionell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0