Fightcamp (lite sen blogg men jag slänger ut den iallafall)

Verkar som om denna blogg fastnade i "arkivet" dvs att den inte publicerades....
Det gör den nu iallafall :P

----------------------------------------------------

Sådär då..... Då var den helgen över.

Facit blev 4 pass på två dagar.

Första dagen så tyckte jag att det gick sådär. Kände mej lite oinspirerad, men tyckte ändå att jag presterade bra. Hade en "knullrull" (betyder att jag fick stryk!) med Martin Jansson, han är grym asså!

Andra dagen så kom hade jag bra känsla i kroppen. Kändes som jag hittade tillbaka till det game jag vill fightas. Fick en del beröm (förutom från Tulle) och det kändes skönt att det lossade lite.
Har jobbat på en del saker den senaste tiden och det har gett resultat. Men det måste jobbas in mer i ryggmärgen, så fort jag blir trött så kommer det "gamla" tillbaka. Sen så känner jag att jag inte ligger så bra till i judon som jag vill. Har bra tempo o bra greppning (kan bli bättre), men det kommer.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0