Det närmar sig.....

Snart är det dags. Eller rättare sagt det är snart dags för många saker....


Nummer 1 just nu är iallafall att jag på Lördag ska köra första sportju-jutsu tävlingen på nästan 2!!år.

Känslorna inför detta är givetvis lite blandade men överdrivet mest positiva! Det känns väldigt skönt att framför allt kunna gå på 100%. Skönt skönt.

Sen så blir det premiär för Caroline på denna tävlingen. Första tävlingen som hon hänger med o tittar på. Vi får väl se hur hon gillar det.......
Tyvärr så är det ju så att jag inte riktigt är mig själv under själva tävlingsdagen.
Vanligtvis så brukar jag inte prata så mkt med andra oavsett vilka det är. Men när tävlingen är slut så släpper det o jag kan bli "normal" igen. Det är ju en anspänning att tävla i en kontaktsport, och jag känner att jag måste vara fokuserad på det jag ska göra för dagen.

Än sålänge har jag inte beslutat om jag ska vila på torsdagen eller om jag ska riva av en fysbana på förmiddagen. Även om Nordic cup är en ganska stor tävling så är det viktigare tävlingar i sikte o jag vet inte om jag känner för att missa så mkt bra träning bara för att jag ska vara helt 100 till lördagen. Som det känns idag så kommer jag att köra. Men är jag sliten imorgon så avstår jag.

Förövrigt så ligger vikten bra..... Så ni som undrar över det kan vara lugna ;)

Nummer 2 är att jag snart fyller 25. För ca 2-3 veckor sedan så kändes det inte så himla speciellt. Men nu är det nästan som att min omgivning har trissat upp förväntningarna på födelsedagen. Som att det är nått stort att fylla 25.
För min egen del så ska det bli kul att fylla år, men jag vet inte om det blir så mkt mer än så!? Det kommer ju inte att bli nån fest, för jag ska iväg till Paris o tävla helgen efter. Och helgen innan är jag i Hamburg.
Men som det ser ut nu så kommer det nog bli lite fika med släkten under påsken. Det ser jag faktiskt fram emot, det är alltid kul :)

Jag har funderat lite på vad jag ska önska mej i present. Tyvärr har det gått lite trögt med funderingarna.
Några grejor har jag kommit på men det är inte så roliga saker. Det är en sak, problemet är att den är ganska dyr..... Men jag skulle gärna se att det låg en present med ett hemmabiosystem från KEF när jag vaknar på födelsedagen :)

Jaja.

Nu är det lunch..... Kyckling idag....

Imorgon är jag ledig :D YES! Sovmorgon!

/Stefan

p.s Tack Paul för att du ringer o peppar mej! O grattis till bältet :) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0