Zlatan....

Jag bryter av mitt funderande med lite Zlatan.

Sitter o kollar på "cirkus Zlatan" på TV3. Asså vilken saga han lever..... Ronaldo som idol som liten, nu bor han granne med honom!
Fatta vad han har gjort egentligen! Han har gått från Rosengård till Milano! Helt otroligt!

Givetvis så är han en talang utöver det vanliga. Men det verkar som om han har slitit jäkligt hårt för att komma dit han gjort idag.

Måste ändå säga att jag ser upp till honom. O detta trots att han är fotbollskille :P Han inspirerar mej att göra bättre ifrån mej!

Ju mer jag ser av denhär dokumentären, desto klarare blir det vilken otroligt svår vardag han har. Överallt så är det fotografer, han kan inte gå på stan osv osv......

Jag gillar att han stannar utanför klubben i milano och skriver lite autografer VARJE DAG! Han ger tillbaka till fansen! Han verkar ha insett vilken förebild han är. Det ansvaret han tar genom att han gör som han gör är grymt coolt!

Det är roligt att han verkar ha intresse för kampsport. Jag såg att han va o kolla när K1 scandinavia gick i globen.

Nu fortsätter det......

O så va det programet slut....

Får nog säga att det va tv höjdpunkten av veckan......

Där finns lite att fundera på..
http://www.youtube.com/watch?v=Ycz7GJKSOjs&feature=related

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Fick programmet av Danne som hade varit på en föreläsning om styrketräning. Det är lite crossfit-inspirerat. Skickade det till coachen oxå, och han tyckte det såg bra ut. Kramen

2008-06-02 @ 11:52:40
URL: http://jutsusara.blogg.se
Postat av: Julia

Hej! Såg att du haft problem med ljumsksmärtor. Fick du någon diagnos? Jag har ont mest hela tiden och har fått lägga ner allt som har med träning att göra...:( Gissar på att det skulle kunna vara Sportsman´s hernia. Kan du rekommendera någon bra läkare? MVH: Julia

2008-06-02 @ 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0