Tisdag morgon.....

Funderingarna fortsätter. Ska ner till Nybban senare idag. Jag o brandis Johan ska ner o hänga lite med Marcelo, Emil o Martin o Johan med familj osv :) Ska bli riktigt roligt! Kul att få träffa grabbarna igen!

Min morgon började med att jag vaknade 06.00 tog en proteinshake o på med löpstället. Sen sprang jag rakt ut i skogen och följde min slinga som jag uppskattar är ca 6-7km. Höll ett ganska lagom tempo.
Tanken är att jag ska bygga kapillärnät i musklerna. Samt öka min syreupptagningsförmåga.
Känns som att jag kommit igång ganska bra med löpningen. Kört ca 2ggr i veckan nu sista tiden. Dock så får jag vara försiktig med att springa för långt och för snabbt. Främst för att mina vader drar ihop sig som två hårstrån man eldar på och mitt sköra lilla blygdben. Men det verkar funka med den dosen jag kör just nu. Nästa pass kommer inte att bli förrens tidigast fredag!

I Torsdags så var jag med på Blodomloppet i Linköping. Slutade på 77e plats. Joggade runt på 22.21. Ganska bra med tanke på att jag inte stod på nått första 3 kilometerna. Sen ökade jag lite för att sista kilometern trycka på ännu mer.
Efter det var mina vader hårda som FAN! Trodde inte jag skulle kunna gå dagen efter, men det kunde jag :P

Nu ska jag byta om o jobba!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: röda faran

Stefan berätta nu vad det är som är i görningen! Blir ju gaaaaaalen av all denna väntan:)

2008-06-05 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0