Tiden tickar på.....

Nu har det gått ca en vecka sen jag gjorde illa min lilla fossing.
Summankardemumman är att den fortfarande är ganska svullen på utsidan. Jag har inte alls lika ont som tidigare men svullnaden borde gått ner mer tycker iallafall jag.

Pratade med en läkare på jobbet här igår o han trodde att det kunde vara nån skada utöver en ordentlig stukning.....
Senare på dagen pratade jag med Lena (underbara, hjälpsamma) LENA! Kändes som lite lugnande besked från hennes håll. Jag ska ta lite bilder senare idag på foten som jag skickar till henne, kanske lite svårt att se på bara bilder men vad gör man.
Mitt förslag är att alla i landslagsgruppen måste ha tillgång till webkamera ;)

Vad gäller den "hemliga" resan så går det sakta framåt. Har skickat iväg lite brev till div ställen som kanske kan hjälpa mej med ekonomin. Som jag sagt tidigare så är fortfarande chansen större att jag INTE åker än ATT jag åker.
Det hänger mkt på hur jag lyckas lösa ekonomin. Sen måste jag ha ett långt samtal med min kära sambo :)

Känner dock mer o mer att jag inte vill missa denhär chansen! Det troliga är att om jag inte kommer iväg nu så gör jag aldrig det. Och tänker jag i dom banorna så är valet lätt! Då åker jag. Men som sagt. Jag har inte bestämt nått!
Jag pratar o bollar funderingar med familj o vänner! Snart vet vi vad det leder till.....Vill inte säga nått datum som jag måste lämnat besked inom men tiden tickar så att säga.

Efter jobbet idag så blir det 45min på cykeln för att senare åka hem o kolla på fotbollen :) Det enda som är dåligt med att det är så mkt fotboll är att det nästan alltid kommer snask på tal. Hittills har det gått bra, men Sverigematcherna är svåra att stå imot!

Vågen visade 81.2 igår morse. Bra, men ska vara mkt bättre efter sommaren.

Över and out!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0