Jaha så va det dags igen.

Igår när jag var nere o tränade judo så hände det som verkligen inte skulle hända nu!

Var påväg att bli svept o fick min vänstra fot under mej själv. Jag va inte riktigt med när det hände, trodde liksom inte att det skulle hända.
Men pang så var vi där. Och första minuten så gör det ju så förbannat ont! Helvete!

Som tur va så fick jag ur mej att jag ville ha en linda på direkt! O den kom snabbt. Så förhoppningsvis stoppade det blödningen ordentligt.

Idag är inte foten speciellt svullen, men jag är riktigt öm över den övre knölen. Rörligheten är sådär. Kanske inte kan förvänta sig mer just nu iofs. Och så har jag riktigt svårt att gå!

Så jag va tvungen att ringa till jobbet o säga att jag måste till min vårdcentral o kolla upp problemet.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0