Bättre!

Har varit hemma idag. Måste säga att jag har världens bästa jobbarkompis! Birgitta! Du är bäst.

Foten är mkt bättre idag. Givetvis så är rörligheten inte kanon o den har börjat bli lite blå på sidorna.
Men jag kan gå! O det är det viktigaste. Imorgon blir det att skaffa coachtejp o prova att tejpa upp foten så kanske jag kan träna lätt kampsport på söndag fm. Tänkte att jag skulle köra ett gympass innan jobbet på lördag.

Har äntligen hittat mitt favoritklipp alla kategorier. Har letat ett tag, men så glömde jag av det. O så sprang jag bara på det idag när jag kolla lite på youtube.

Det viktigaste är själva budskapet o inte bilderna i sig. Men kolla på klippet så ni får en känsla för vad han menar med orden.
Kör klippet igen o blunda. Föreställ er sportju-jutsu! Det är vad jag brukar göra!

http://www.youtube.com/watch?v=7AeYN96Aodw

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hoppas det gick bra för dig, kunde du träna idag??



Cool video, håller med!

Postat av: Lotta

Hola Steffe!! Sitter i Sevilla o väntar på ett försenat flyg till teneriffa, sådär kul. Tur att din sida finns så jag får lite koll på dig igen! Hur blir det med resan och hur mår foten? Jag kommer hem om en vecka - o är hemma i tvåååå veckor!!! Då borde vi kunna få till en lekstund, eller hur!?! Kramar

2008-06-16 @ 16:38:02
URL: http://www.lottawahlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0