Ont det gör ont....

Sista tiden har jag haft lite otur känns det som. Inte roligt alls!

När jag började löpträna för ca nån månad sedan så fick jag lite tröttvärk i ryggen. Ända längst ner i ryggslutet.
Och nu när jag går in i maxstyrkefasen på gymmet så känner jag av det när jag knäböjer o frivänder. Inte skönt alls.
Det går dock att hålla det ganska mkt i schack med ett midjebälte, men det stör mej att jag inte kan lassa på med vikter som jag är van vid. Ben brukar ju annars vara lite trademark för mej.

Det löjliga är att det gör liksom inte ont. Det är mer som tröttvärk, som att musklerna runt omkring är trötta o att det är det som värker när jag t.ex. kör knäböj. Klart, vissa kanske kallar det för "ont".

Hursom haver är det väldigt störande och jag vill bli av med det. Jag försöker vila så mkt jag kan samtidigt som jag försöker träna smart och få så många timmar mellan passen som möjligt.

Ikväll blir det judo.

Efter det så är det direkt hem till Daggens nya lya för att AVNJUTA affliction galan. Ska bli riktigt kul att se den galan.

Sen är det hem till sängen o troligtvis så blir det ett löppass innan jobbet imorgon. Eftersom det ska vara fint väder nu under veckan så känns det perfekt att utnyttja det på mornarna oxå!
Vad jag ska träna på kvällen har jag ingen aning om...... BJJ kanske?? Nån???

Behöver få in mkt mer kampsport i veckorna!

Varberg närmar sig!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lena

Men Stefan! Hur vågar du skriva att du kör med bälte? Du vet ju att jag läser och blir sur...!;-)

2008-07-22 @ 15:33:20
Postat av: Sara

Yo Stefan! I am back from Tenerife:) Tänkte bara höra hur det blir med läger?? Blir det nåt Varberg? Ska du dit? Ska du till Nacka? Kramis

2008-07-22 @ 22:34:03
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0