Landslagsläger...

Kollade min statistik för de senaste dagarna. Såg att det va väldigt många som kollade in min blogg just igår..... Hmmm, kan det vara så att vissa i landslagsgruppen är nyfikna på vad jag ska skriva... Sara? ;)

Jag har iallafall kollat Lindas o Saras blogg innan nu för att se vart nivån ligger....

Lägret började på torsdagen med fystester. Jag körde 21 chins, 28 dips, 11 benlyft. Brutalbänk o coopertest gjorde jag inte för foten.

Så det kändes väl lite sisådär, mest för att jag inte genomfört en ordentlig testprofil på ett tag. O framför allt för att jag känner att jag ligger bra till i konditionen. Givetvis så har jag ju de senaste 3 veckorna inte kunnat jobba allt för mkt med den pga foten, men ändå känns det bra faktiskt. Jag ska gå på löpningen denna vecka igen.


Fredagen började med föreläsning om självförtroende. Skön start på dagen, med en liten tankeställare för mej. Nallade med mej lite blanka tester så jag kan göra samma enkät om några månader igen.

Efter lunch (som va väldigt god) så var det dags för ju-jutsu. Inför passet kände jag att jag ville veta vad vi skulle köra för att kunna bestämma om jag skulle va med eller inte pga foten.
Det var tydligen inte så uppskattat hos ledningen, o jag fick en liten avhyvling ang att jag hade dålig attityd och ibland så är kroppen inte 100 utan det är bara att köra på. Kort o gott så ryckte jag upp mej o körde 2 pass på fredagen o 4 på lördagen, men var va den positiva kritiken då??

Lördagen som sagt. Kanon träningar med Pernilla. Vilken skön attityd asså! Framför allt gillade jag insidasvepet. Men det var många bra saker som jag kommer träna mer på. Tror att jag kanske ska åka upp till SPIF o träna om det inte blir nån resa i höst.
Måste faktiskt säga tack till Sara, som kämpade på med mej som kastkluns under alla passen. Hoppas du fick ut nått av att träna med mej. För min del så funka det väldigt bra, kanon nivå!

Söndagen fega jag i vilket fall då foten blivit lite svullen o nästan lite trött. Så det fick bli gymmet istället. För att sedan avsluta med lite coreövningar med Lena.

På det hela taget ett väldigt bra läger. För egen del trodde jag inte att jag skulle köra speciellt mkt. Nu fick jag istället ett par bra pass i kroppen.
Att ha landslagslägren på Bosön är verkligen kanon! Maten är ju såååå himla bra, o det känns som att man äter hela tiden. Jag tror inte jag var hungrig någon gång under hela lägret :P

Fanns lite kändisar på plats under helgen. Stefan Schwartz, Jesper Blomqvist, Tommy Söderberg o Stefan Lundh. Sen så va även Daniel Breitholtz (stavning?) han som sitter i idoljuryn där. Såg att han kikade in på vår sparringträning.

O så en liten anekdot från våran lilla hemfärd.
Under hemfärden så körde jag o Johan (o Virre o Daggen) om Patrik Fondin på motorvägen. Vi kom genast på att vi skulle spela honom ett litet spratt. Så vi svängde av vägen för att komma tillbaka på samma motorväg fast bakom honom. Nu undrar ni varför vi inte bara släppte förbi honom. Men då kunde han ju ha sett oss!!!! Just det!
Hur som helst så missade vi första avfarten o tappade bort honom. Jag jagade o jagade o snittade säkert runt 140, men vi kom inte ifatt....
Planen var att Johan skulle moona honom, så Johan satt med byxorna nere i Good too go mode! Men eftersom vi inte kom ifatt så satt han så hela vägen hem :P
Fort gick det hem iallafall :)

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Paul

LOOOOL Johan !!

2008-07-05 @ 20:46:19
Postat av: Emil

ska du ha beröm när du bara gör de som förväntas av dej...min lilla primadonna :P miss you bro!

2008-07-08 @ 15:19:14
Postat av: Stefan

Det har inte med beröm att göra.... Det har med positiv o negativ feedback!

Hoppas vi ses snart :)

2008-07-08 @ 23:22:15
URL: http://ztefanjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0