3 pass om dagen.....

Tänkt om man kunde ha det som jag haft det idag. Asså varje dag.

Gick upp vid 08.40, käkade frukost. Sen åkte jag till gymmet vid 10.30. Lunch 12.00. Lite lunchlur :P  och sen teknikträning vid  kl 15 med Srdjan. Hem igen. Mellanmål..... O sen jutsuträning vid 20.00.

Kanon! Tack Srdjan för en bra träningsdag! O tack järngänget för ett kanonpass på kvällen trots lite trötta ben i början.

Veckan har minst sagt börjat bra. Trots lite ryggvärk under helgen så har det gått fint. Men jag va tvungen att norpa lite voltaren för nån natt sen. Har haft lite svårt att sova nu när ryggen inte varit så tipptopp.

Under helgen som var så fick jag ett telefonsamtal under natten :) Det va min egna fyllekaja Sara som var på tråden.....
Även fast jag sov när du ringde vännen så var det verkligen värt att få prata med dej. Du kan ringa nääääär du vill!

Nu ska jag sova....

Imorgon är jag ledig, o förhoppningsvis så kan jag få lite sista ledtrådar ang resan oxå.

Mer om det......

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Fyllekajan

Hahahahaaaaaa... Minns att jag svamlade en del, haha. Förlåt att jag väckte dig. Kramis

2008-07-10 @ 19:58:14
URL: http://jutsusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0