Matlagning.

Ett bra sätt att spara pengar här nere är att laga mat hemma. När vi åkte ner så tänkte iallafall jag att jag skulle äta hemma minst en gång om dagen.
Så har det inte riktigt blivit.....

Men idag så kanske det blev ett trendbrott!

Jag o Sara tänkte (det va egentligen jag som sa att nu måste vi fan äta hemma) att vi skulle käka hemma på kvällen. Egentligen sa vi lunch, men det är så jäkla god mat på Frontera (restaurang som men plockar mat på tallrik o sen väger den) så det fick bli middag.
image75
Sara fixar...

Vi tänkte att vi skulle göra nått exotiskt....Sagt o gjort... Potatismos o biffar blev det.... Tyvärr fanns det inte nån lingonsylt! Men det va lika gott ändå! O billigt :P
image77
Sara va tvungen att sänka en vinare för att kunna laga mat ;)

Slänger in lite andra bilder jag tagit.....
image78
En av poolerna inne på området.

image79
Jag o Elias efter en träning :)

Nu ska jag till träningen..... Btw så öser regnet ner...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0