Kickstart på 2008

Då va året igång! Känns verkligen skönt att som vanligt få börja träningen med en månad i Rio!

Kom upp till Sthlm dagen innan jag skulle flyga. Jag o Lotta hade bestämt att vi skulle gå på Idrottsgalan ihop.
Ingen av oss har ju blivit inbjudna än! Dock måste jag nog säga att Lotta ligger lite bättre till än vad jag gör.....

Platserna var helt ok, kanske lite lite långt borta men helt ok! Vi kunde känna stämningen iallafall, o det var det viktiga. Under galan kunde jag verkligen känna inom mej att jag komma igång ordentligt denna säsong.
Visst så tävlar man för sin egen del o sin klubb men även för någon form av bekräftelse. Tror att idrottsgalan skulle vara en form av det. Lotta o jag har iallafall bestämt (tror jag) att vi ska va med nästa år också men att vi ska dra oss ner mot golvet.

Dagen därpå så var det dags att styra kosan mot Brasilien. Flyget gick kl 19.20 och vi landade tidigare idag kl 08.20. Tidskillnaden är 3 timmar bakåt här. Vilket förmodligen kommer göra undervärk för morgonpiggheten (ett tag iallafall).

Första veckan brukar vara en ganska dyster vecka rent ekonomiskt. Mycket saker som betalas. Det är avgifter hit och dit, sen är det hyran för lägenheten. Allt som allt så springer det iväg ganska snabbt. Men så fort vi kommer in i rutinerna o kan börja laga lite käk i lägenheten så kommer det lägga sig på en behaglig nivå.
Samtidigt så är det ju lite semester så man vill ju unna sig att äta bra osv. Framför allt när det är mkt träning.

Kort pass idag på kvällen, inte så mkt folk. Bara ett brunbälte, så det blev mest teknik. Imorgon så är det morgonpass med Punk. Tänkte försöka hålla det ganska tekniskt så att jag kan komma igång med löpningen. Tidsramen för löpningen är ganska tajt, eftersom det fort blir alldeles för varmt på dagarna.

Nu ska jag gå o lägga mej, blir väl ett family guy avsnitt innan iofs...... Imorgon är det träning kl 10.

Boa noite e durma bem
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0