Ganska varmt....

Dags att blogga lite :)

Har varit här i 4 dagar nu. Än sålänge har det varit väldigt bra. Dock så brukar det vara en hel del pengar som går åt den första tiden. Mycket saker som ska betalas, typ medlems avgifter hit och dit. Sen så gäller det att komma in i rutinerna t.ex. äta mat hemma om kvällarna. Det sparar väldigt mkt pengar.

Marcelo har numera sin klubb inne på Flamengo Futebol clubs område. Och för att vara en av världens mest kända fotbollsklubb så är standarden inte så jättehög. Omklädningsrummen ser nog inte riktigt likadana ut hos real Madrid. Men jag gillar det! Verkligen!
Det är verkligen ett bra ställe som Marcelo har hamnat på. Det finna allt möjligt här. Massor av pooler både för lek o vanlig simning.
Sen så finns det gymnastik, judo o massa andra sporter. Ett väldigt stort sportcentra helt enkelt.
image65
Flamengos klubb maskot. Det ska föreställa en gam......

image68
Delar av Flamengos A-lag kör teknikdrillar.....

Det ända som inte är så roligt är att det springer omkring en massa otäcka katter överallt. Ska ta en bild på nån så ni får se.....

Idag så har det varit otroligt varmt! Givetvis så brände jag mej. Kanske inte helt konstigt. Brukar ju göra det varje år.
Så nu ser det ut som om jag har ett linne på mej även när jag inte har det :P

Verkar oxå som om jag kommit in i nån form av sushipsykos! Har ätit sushi varje dag... Så himla gott!

image63
Såhär ser lunchen ut för det mesta.....

image64
Tänkte att jag slänger in en bild på en Brasiliansk julgran..... Tyckte den va fin.

image66
Smått kaos när alla skulle ha medlemskort.....

image67
Ordning o reda nere på fruktmarknaden.

image69
Sveriges bästa ju-jutsu Sara utanför Marcelos dojo. Kolla in grova kille in fönstret ;)

Det va allt för denna gång..

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lärtzie

Ny dojon verkar ju vara ett lyft från den gamla i alla fall :P

Rå fisk is the shit för övrigt

2008-01-20 @ 21:18:42
URL: http://oprofessionell.webblogg.se/
Postat av: markus

jag förstår inte! vad är skillnaden? det ju ut som här i sverige =)

2008-01-20 @ 21:40:05
Postat av: Brorsan

Öh!! va fan, har du inte fått nån färg än?.. Den biffiga killen i fönstert såg jag inte, för jag är ju inte där:P

2008-01-24 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0