Torsdag.....

Förr om åren när man va ung..... Då hade man stenkoll på när det var lov eller studiedagar.

Sen blev jag gammal (dock inte vuxen än)! O så glömde jag bort att v.8 är det alltid sportlov! Iallafall här i Lkpg.

Följderna av detta är att det blir så himla lugnt på jobbet. Finns inte nått att göra, vilket gör att dagarna går så himla långsamt.

Å andra sidan så behövde jag lite mjukstart. Känner fortfarande att jag inte riktigt är på topp efter resan. Galet vad jag vred om dygnsrytmen där borta. Bara för att informera så var det inte pga festande ;) Det va faktiskt så att vi tränade så sent att allt blev förskjutet. Oftast kom vi hem från restaurangen runt kl 00.00 lokal tid, vilket blir 03.00 hemma. Sen så var det ju obligatoriska Family Guy avsnitt (typ 2-3 stycken).......
Sen så gör det ju inte saken bättre att jag nog aldrig kommer att vara morgonmänniska.

Iallafall...

Nu är snart denna veckan slut. Helgen kommer att tillbringas i Nacka, Fight Camp. Satt just o kollade in vilka matcher det kommer att vara på lördagskvällen. Som det ser ut nu så är det (nästan) bara SW o BJJ matcher. Förvisso bra sånna....Men lite synd.
Hade varit bra om det var nån Sportju-jutsu match under kvällen, helst av bra kvalité. Kanske där problemet ligger.......


Från Lkpg så är det jag (Stefan :P), Peepee man o Azzgrazze som ska upp. Verkar som om det kanske blir boende i dojon. Själv kommer jag nog att åka in till Gärdet o bo, så det så! Gillar att sova där, framförallt så är det skönt att få var lite ensam när man tränat hela dagen. Ska fundera ut nått som jag ska äta på kvällen, det är ju min syndar dag....
O nu vill jag säga en sak (i samband med att syndardagen nämns!) inga j-vla kommentarer om att du snaskar ju hela veckorna! Så nu vet ni (du) det......(Emil...) ;)

Nu ringde visst Denny från en av de andra vårdcentralerna..... Han undrade om jag kunde jobba ikväll till 22. Frågan är om jag kan det. Måste få tag på Peepee....... Det är ju bra pengar som jag verkligen behöver!!!!
Vi får se hur det blir....

En sak till.... Jag har lovat Paul att jag ska skriva lite oftare.... Så nu ska jag göra det :)

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Paul

Guuuuuutt!!

2008-02-21 @ 14:21:10
Postat av: L8

Aha. Svårt att hinna med gym på campus i helgen då...:) Hördu, kör stenhårt under helgen så ses vi nästa vecka! kramen lotten

2008-02-22 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0