Tillbaka på jobbet.....

Klockan ringde vid 06.30 imorse (03.30 brasiliansk tid). Satte mej upp en sväng, o så la jag mej ner o skulle bara vila lite lite till..... Vips va klockan 07.45 o jag skulle vara på jobbet kl 8!
Upp o iväg fort som attans! Ingen frukost! 3 bananer i bilen fick det bli...

O nu sitter jag här på jobbet o tänker på Brasilien. Saknar o planerar nästa resa :P

Måste säga att det verkligen inte var en bra idé att bara ha en dag ledigt innan jag börja jobba. Känner mej helt ur spel. Alla har ju inte guld jobb som Tulle ;) Även om jag trivs väldigt bra....

Så det går lite tungt idag. Har inte lust att göra nått, knappt träna. Men ikväll så är det judo nere i Tannerfors. Och vid närmare eftertanke så ska det bli roligt. Behöver verkligen komma igång med judon. När jag körde SJJ igår så tyckte jag själv att jag hade bra rörelse (när inte pumpen tog slut) när jag körde. Problemet var/är bara att jag inte gör nått med mina lägen! MÅSTE VÅGA DÄR STEFAN! Det finns där, men jag måste våga ta vara på det.

Sen så är det även premiär på BJJ nere i Ryd för mej. Första passet som jag kommer närvara på. Känns inspirerande att få vara med på den här uppstarten. Hoppas att jag kan bidra med något.
Sen att det har fått andra negativa följder för mej personligen är inte så roligt, mer om det i en blogg snart! Måste bara gå till källan o höra mej för lite innan.

Nu till helgen så är det FightCamp i Nacka. Ska bli kul att komma upp till sthlm o köra lite. Jag hade iofs gärna varit hemma en helg o tagit det lugnt, men jag har lovat Lars att vi ska vara hemma tills kl 20 :)

Det ligger en späckad säsong framför mej. Nästan varje helg fram tills Maj är uppbokad med nått. O är jag hemma så är det jobb.
Samtidigt så känns det inspirerade. Jag vet att detta året är som ett inskolningsår för mej. Snart är det dags för mej att kliva fram. Lika bra att man är förberedd då!

Nu ska jag nog jobba sista timman. Sen ska jag hem o käka ägg! Det va länge sen!

Ni som väntar på bilderna! Den bloggen kommer att komma efter helgen, då har jag fått bilder från Tulle o Nybro gänget. Så nu vet ni det!

/Stefan - Undersköterskan from hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0