Sista veckan

Då var den sista veckan inledd.
Känns alltid lite speciellt när man vet att det inte är mer än 4-5 dagar kvar på resan. Oftast så brukar jag känna mej klar med resan. Och den känslan kryper sig på nu oxå. Skönt :P

Det jag nästan alltid saknar med Sverige är känslan av att ha rutiner om dagarna. Hemma vet jag att det är gym mån, ons, fre. Hemma vet jag att det är judo mån, ons. O Sportju-jutsu tis, sön.
Känslan av att veta EXAKT vad jag ska göra under veckan. Den känslan saknar jag här.


Klockan är 08 här i Rio o jag har fått för mej att jag ska ut o springa innan morgonträningen som börjar kl 10.30. Kort intervallpass på schemat, sen är tanken att jag ska köra teknik på morgonträningen.

Idag så kommer det bli mkt träning, 3 pass närmare bestämt. Med träningen kommer iofs en hel del vila. Jag har inte planerat nått "projekt" för dagen. Blir bara vila idag. Kanske, kanske så handlar jag lite såsaker senare, men bara för att jag inte ska få allt på sista dagen!

O så rundar jag av med lite blandade bilder.
image80
I söndags så var vi på Maracana stadion. Klassiska FLA-FLU mötet. Tyvärr så fick Flamengo stryk med 4-1.

image81
Precis innan matchstart. Vet inte exakt hur mkt folk det var på arenan, men vi hörde att det va runt 60-65000....


image82
Skön tröja som en kille framför mej hade på sig.....

image83
Tulle dokumenterar! Va helt galen stämmning på arenan. Gick knappt o prata med varann.
Sen rätt som det var så gled det upp ett jätteåskmoln. O strömmen gick på arenan! Då jublade alla ännu mer!


image84

Avslutar med en liten solningsbild. Så kan det se ut om man ligger nån timma utan solskydd på stranden.

Trots att det är molnigt!


Nu ska jag ta på mej löparskorna o sticka ut!


/Stefan


Kommentarer
Postat av: caroline

hmmm, tror inte jag har godkänt det kortet för publicering....

2008-02-17 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0