PINSAMT Stefan!

Verkar som om jag visst glömde en person när jag skrev min "TACK" blogg.....

Lite extra pinsamt när det visade sig vara en av de viktigaste kuggarna i min satsningen!

Så förlåt Fredrik! Det var inte meningen. O Sannerligen kommer det inte hända igen :P

Iallafall.

Fredrik Wandus. Tack för att du tror på mej! Tack för att jag kan ringa till dej närsomhelst! Tack för att du är du!
Du har varit en väldigt stor del i min vardag de senaste åren. Ser fram mot att fortsätta ha det så!

Nu glömmer vi den här lilla missen ;)

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lotta

Stefan!! Jag behover dig har nu! Det ar synd om mig!! Jag ar skadad o kan inte spela tavlingen den har veckan. Sitter pa hotellrummet o ar ledsen. Buuhuuu... Nu vet jag verkligen hur du hade det! Ska sticka ivag o cykla lite motionscykel = det varsta jag vet, da ar det illa! Tur att jag aker hem snart, till lagenheten, nat kul i elandet!! manga kramar till varldens basta stefan

2008-02-08 @ 07:10:15
Postat av: Martina

Pinsamt dålig på att uppdatera bloggen också hörru! Jag hörde att ni har trådlöst internet och då förväntar man sig ju en rapport varje dag (:

2008-02-12 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0